Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
urzędnik
Znalezionych wyników:
416
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (4. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (1. po prawej) na terenie budowy I linii metra. 2. od lewej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. 3. od prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (4. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 3. od lewej Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie. 1. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 3. od lewej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie na terenie budowy I linii metra. 2. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, dalej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 2. od prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, dalej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra metodą tarczową. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (5. od prawej) na terenie budowy I linii metra na odcinku Pole Mokotowskie - Politechnika. 4. od prawej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. 2. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, 4. od lewej Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od prawej) na terenie budowy I linii metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od prawej) na terenie budowy I linii metra. 1. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. z prawej) na terenie budowy Stacji Techniczno-Postojowej "Kabaty". 1. z prawej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (6. z prawej). 2. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 4. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (5. z prawej). 1. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 3. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. 2. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie. Od lewej: NN, Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, Józef Alfred Zajączkowski - zastępca dyrektora Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. od lewej). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1992, Kabul, prowincja Kabul, Afganistan. Urzędnik przy pracy. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1924-1932, Telechany, pow. Iwacewicze, woj. poleskie, Polska. Dom administratora Jastrzembskiego. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Około 1936, prawdopodobnie Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn stoi przed drewnianym parterowym budynkiem. W środku stoi Eugeniusz Lewicki, obok niego w kożuchu i czapce urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Około 1936, Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn na schodach przed wejściem do parterowego drewnianego budynku. W środku na schodach siedzi Eugeniusz Lewicki, za nim stoi podoficer Wojska Polskiego. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki, pośród mężczyzn, widoczny Eugeniusz Lewicki (w berecie i płaszczu, 3. z prawej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce, urzędnik państwowy nadzorujący przebieg prac. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki pośród mężczyzn widoczny Eugeniusz Lewicki (3. z lewej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce z orzełkiem, nadzorujacy pracę urzędnik. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Następna strona
17
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej