Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
statek
Znalezionych wyników:
1241
1948, brak miejsca. Maszt statku, na pokładzie którego Albin Tybulewicz płynął z Indii do Wielkiej Brytanii. Fot. NN, udostępniła Tuliola Tybulewicz, zbiory Ośrodka KARTA
1948, brak miejsca. Grupa osób na statku w drodze z Indii do Wielkiej Brytanii. 2. z prawej Albin Tybulewicz, 3. z prawej Jan Siedlecki. Fot. NN, udostępniła Tuliola Tybulewicz, zbiory Ośrodka KARTA
1947, brak miejsca. Helena Grzybowska, siostra Ryszarda Grzybowskiego, na statku w drodze do Anglii. Fot. NN, udostępnili Czesława i Ryszard Grzybowscy, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1930, Telechany, pow. Iwacewicze, woj. poleskie, Polska. Statek płynący Kanałem Ogińskiego łączącym dorzecza Dniepru i Niemna. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Ok. 1930, Telechany, pow. Iwacewicze, woj. poleskie, Polska. Statek z pasażerami płynący Kanałem Ogińskiego. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Ok. 1930, Pińsk, woj. poleskie, Polska. Kościół katedralny pw. Najświętszej Marii Panny i Seminarium Duchowne - widok od strony rzeki Piny. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Krzysztof Drozdowski
Po 1945, brak miejsca, Polska. Grupa osób podczas wycieczki statkiem, Franciszek Cwalina, żołnierz zawodowy, stoi pierwszy z prawej. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Agnieszka Nowakowska
Lata 30., Misiones, Argentyna. Statek "Guayara" wożący Paraną imigrantów na trasie Buenos Aires-Puerto Iguazu. Fot. NN, zbiory Stowarzyszenia Polsko-Argentyńskiego w Wandzie, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
1936, Parana, okolice Wandy, Argentyna. Statek "Guayra” - największy statek wożący imigrantów do Misiones. Pływał do lat 50. Fot. NN, zbiory Stowarzyszenia Polsko-Argentyńskiego w Wandzie, udostępniła Maria Jejer, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
1936-1945, Parana, okolice Wandy, Argentyna. Statek "Don Emilio", pływał do lat 50-tych. Drug obok statku "Guayara" statek wożący imigrantów. Fot. NN, zbiory Stowarzyszenia Polsko-Argentyńskiego w Wandzie, udostępniła Maria Jejer, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Lata 70., brak miejsca. Na pokładzie promu m/f Gryf. Kobieta czyta chłopcom "Pippi Langstrump". Zdjęcie wykonane na trasie Świnoujście-Ystad (Szwecja). Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., brak miejsca. Pasażerowie na pokładzie promu m/f Gryf. Zdjęcie wykonane na trasie Świnoujście-Ystad (Szwecja). Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 21 kwietnia 1936, Gdynia, woj. pomorskie, Polska. Dworzec Morski w gdyńskim porcie. Przy nabrzeżu transatlantyk MS "Batory". Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
21 kwietnia 1936, Gdynia, woj. pomorskie, Polska. Pierwszy rejs wycieczkowy transatlantyka MS "Batory". Pasażerowie oczekujący na wejście na pokład. Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
21 kwietnia 1936, Gdynia, woj. pomorskie, Polska. Pierwszy rejs wycieczkowy transatlantyka MS "Batory". Pasażerowie na pokładzie oczekują na wypłynięcie z portu. Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
Kwiecień 1936, Gdynia, woj. pomorskie, Polska. Mężczyzna spacerujący na pokładzie statku pasażerskiego MS "Batory". Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
Kwiecień 1936, Gdynia, woj. pomorskie, Polska. Pasażerowie na pokładzie transatlantyka MS "Batory", podczas pierwszego rejsu wycieczkowego. Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
Kwiecień-maj 1936, brak miejsca. Pierwszy rejs wycieczkowy transatlantyka MS "Batory". Pasażerowie wypoczywający na leżakach. W pierwszym rzędzie w środku Teresa Świdrygiełło-Świderska (matka Teresy Somkowicz). Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
Kwiecień-maj 1936, brak miejsca. Transatlantyk MS "Batory". Teresa Świdrygiełło-Świderska (z lewej) siedzi na ławce na pokładzie statku. Zdjęcie wykonano podczas pierwszego rejsu wycieczkowego transatlantyka MS "Batory", którym płynęli państwo Świdrygiełło-Świderscy, rodzice Teresy Somkowicz. Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na brzegu rzeki widoczni dwaj mężczyźni, 1. z prawej Eugeniusz Lewicki, obok niego nadzorujący pracę urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki, pośród mężczyzn, widoczny Eugeniusz Lewicki (w berecie i płaszczu, 3. z prawej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce, urzędnik państwowy nadzorujący przebieg prac. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki pośród mężczyzn widoczny Eugeniusz Lewicki (3. z lewej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce z orzełkiem, nadzorujacy pracę urzędnik. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Urzędnik państwowy oraz robotnicy podczas pracy na brzegu rzeki. W tle widoczna pracująca na wodzie pogłębiarka. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Czerwiec 1958, Polska. Wycieczka szkolna przed maturą statkiem z Warszawy do Gdańska, na zdjęciu koleżanki Elżbiety Jędrych. Fot. Elżbieta Jędrych, kolekcja Elżbiety Jędrych-Pordes, zbiory Ośrodka KARTA.
1
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna strona
50
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej