Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
przemysł
Znalezionych wyników:
2284
Lata 70., Kraków, Polska. Teren Kombinatu Metalurgicznego Huty im. Lenina. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Kraków, Polska. Hala produkcyjna w Kombinacie Metalurgicznym Huty im. Lenina. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Kraków, Polska. Żelbetowe słupy konstrukcyjne na teren Kombinatu Metalurgicznego Huty im. Lenina Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
II poł. lat 70., Kraków, Polska. Wizyta delegacji na terenie Huty im. Lenina Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Kraków, Polska. Kombinat Metalurgiczny Huty im. Lenina. Odlewanie żelaza w formie dużych wlewek do kadzi przewoźnych Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Kraków, Polska. Kombinat Metalurgiczny Huty im. Lenina. Pracownicy w hali konwertorowni. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Kraków, Polska. Panorama Kombinatu Metalurgicznego Huty im. Lenina. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1987, Kraków, Polska. Edward Pietrzak, w latach 1982-1988 dyrektor Fabryki Samochodów Osobowych (FSO). Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1987, Kraków, Polska. Edward Pietrzak (1 z prawej), w latach 1982-1988 dyrektor Fabryki Samochodów Osobowych (FSO). Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1987, Kraków, Polska. Edward Pietrzak (w środku), w latach 1982-1988 dyrektor Fabryki Samochodów Osobowych (FSO). Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 80., Kraków, Polska. Otwarcie Zakładów Odzysku i Przerobu surowców wtórnych. Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał Alfred Miodowicz (2. z prawej), w latach 1983–1987 przewodniczący Komitetu Wykonawczego Federacji Hutniczych Związków Zawodowych. Polityk rozmawia z robotnikami. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 80., Kraków, Polska. Otwarcie Zakładów Odzysku i Przerobu surowców wtórnych. Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał Alfred Miodowicz (2. z prawej), w latach 1983–1987 przewodniczący Komitetu Wykonawczego Federacji Hutniczych Związków Zawodowych. Polityk rozmawia z robotnikami. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1979, Warszawa, Polska. Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu. Linia montażowa Fiata 125p. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1981, Warszawa, Polska. Prezentacja w Pałacu Kultury i Nauki prototypu samochodu osobowego "Wars" , który miał być produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1981, Warszawa, Polska. Prezentacja w Pałacu Kultury i Nauki prototypu samochodu osobowego "Wars" , który miał być produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1981, Warszawa, Polska. Prezentacja w Pałacu Kultury i Nauki prototypu samochodu osobowego "Wars" , który miał być produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1979, Warszawa, Polska. Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu. Linia montażowa Fiata 125p. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 80., Bieruń, Polska. Kopalnia Węgla Kamiennego "Piast". Przed budynkiem kopalni blok mieszkalny. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej. Życie codzienne - chłopiec bawi się zabawkowym autobusem na powstającym osiedlu nowych drewnianych domów, wznoszonych w związku z rozwojem miasta i budową linii kolejowej. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Dwaj mężczyźni - prawdopodobnie urzędnicy - jedzą posiłek w hotelowej restauracji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Rzeka w tajdze. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Na dalszym planie widoczna przepływająca przez miasto rzeka Tynda. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Robotnicy sprawdzają maszynę z głowicą do drążenia w ziemi. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Na dalszym planie widoczna przepływająca przez miasto rzeka Tynda. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Następna strona
92
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej