Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lotnisko
Znalezionych wyników:
1181
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, mechanicy przygotowują samolot do startu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, godło "Gryf Pomorski" było malowane na Wellingtonach 301 dywizjonu od połowy 1941 r. do końca 1942 r. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, Wellingtony na lotnisku. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, tankowanie Wellingtona. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, mechanik w kabinie Wellingtona. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, transport bomb do samolotów przed planowanym nalotem na Niemcy. Na pierwszym planie widać mechaników siedzących na wózkach z bombami. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Czerwiec 1941, Swinderby, Wielka Brytania. 301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej, transport bomb do samolotów przed planowanym nalotem na Niemcy. Na pierwszym planie widać mechaników siedzących na wózkach z bombami. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
14.11.1939, Londyn, Anglia, Wielka Brytania. Gen. Władysław Sikorski po przybyciu do Londynu. Obok stoi polski ambasador Edward Raczyński. W tle samolot Air France. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 44]
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P.7, konstrukcji inżyniera Zygmunta Puławskiego opracowany i produkowany w Państwowych Zakładach Lotniczych, oblatany w październiku 1930 roku. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
1931, Warszawa, Polska. PZL.12, prototyp polskiego samolotu amfibii konstrukcji inżyniera Zygmunta Puławskiego wyprodukowany w 1931 r. Państwowych Zakładach Lotniczych. Po śmierci Puławskiego, który zginął podczas lotu próbnego w marcu 1931, prace nad samolotem zostały przerwane. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL.5, samolot sportowy projektu Władysława Kozłowskiego i inż. Stefana Malinowskiego opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Po 22.06.1941, brak miejsca. Lotnisko - zniszczony radziecki samolot SB 2. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Po 22.06.1941, brak miejsca. Lotnisko - zniszczony radziecki samolot Polikarpow U2. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Po 22.06.1941, okolice Lwowa, Ukraina, ZSRR. Lotnisko w okolicach Lwowa - zniszczone, radzieckie samoloty SB 2. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
23.06.1922, Warszawa, Polska. Kraksa samolotów na lotnisku mokotowskim - z lewej Ansaldo Balilla produkcji włoskiej (numer 220) po zderzeniu z samolotem SPAD XIIIC1 (24.34). Album balonowowy - fotografie po dr Niedźwierskim. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 20., Polska. Przygotowywanie balonu do wznoszenia. Album balonowowy - fotografie po dr Niedźwierskim. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie
1
Poprzednia strona
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Następna strona
48
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej