Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
drewno
Znalezionych wyników:
227
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pracownicy na terenie budowy podczas pracy przy zbiorniku z wodą. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Teren budowy. Robotnicy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy podczas pracy na terenie budowy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Teren budowy w rejonie rzeki Muchawiec. Na dalszym planie widoczne rozlewiska rzeki. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Wanda, Argentyna. Wywózka drewna z lasu (selwy) Fot. NN, udostępniła Maria Konert, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
1974, Wanda, Misiones, Argentyna. Od lewej Konert i Kisiel w tartaku. Fot. NN, zbiory Stowarzyszenia Polsko-Argentyńskiego w Wandzie, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Oorodku KARTA w Warszawie
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Wagony towarowe załadowane przygotowanym do transportu drewnem z tajgi wyciętej w terenie, przez który poprowadzone zostaną tory. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1969, Ułan Bator, Mongolia. Dzieci. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Tatry, Polska. Wywóz drewna. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Polska. Transport drewna na Sądecczyźnie. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Tatry, Polska. Wywóz drewna. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Tatry, Polska. Wycinka drzew. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 60., Tatry, Polska. Wywóz drewna. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1969, Ułan Bator, Mongolia. Dziecko niosące drewniane belki. Fot. Bogdan Łopieński, zbiory Ośrodka KARTA
1919, Syberia, Rosja. Robotnicy w tartaku. Fot. Jarosław Okulicz-Kozaryn, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1965, Piotrków Trybunalski, Polska. Szafki i biurka w magazynie Piotrkowskiej Fabryki Mebli. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1975, Dębno, Polska. Tartak. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Dębno, Polska. Tartak. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Dębno, Polska. Tartak. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
Styczeń 1966, Zakopane, Polska. Wyrąb lasu, transport drewnianych bali. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1973, Mazury, Polska. Puszcza Piska. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Dębno, Polska. Tartak. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Dębno, Polska. Tartak. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1965, Piotrków Trybunalski, Polska. Hala produkcyjna Piotrkowskiej Fabryki Mebli. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
Lipiec 1961, Mazury, Polska. Spław drewna, kuter "Sielawa" ciągnie drewniane bale. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna strona
10
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej