Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
kolejnictwo
Znalezionych wyników:
441
Lata 70. lub 80., Polska. Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES - klientka przy stanowisku sprzedaży biletów w biurze POLRESU. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Polska. Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES - kasy oraz stanowiska z informacją dla podróżnych w biurze POLRESU. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Polska. Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES - klienci przy stanowiskach sprzedaży biletów w biurze POLRESU. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Polska. Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES. Podróżny przy okienku dworcowej kasy. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Polska. Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES. Podróżni czekający w kolejce do dworcowej kasy. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
29.11.1913, Georgiewsk, Kaukaz, Imperium Rosyjskie. Budowa mostu kolejowego. Fot. NN, kolekcja Olgi Rydzewskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1913-1914, Georgiewsk, Kaukaz, Imperium Rosyjskie. Budowa linii kolejowej. Fot. NN, kolekcja Olgi Rydzewskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1914-1918, Kaukaz. Mężczyzna siedzący przy biurku w pracowni budowy kolei. Fot. NN, kolekcja Olgi Rydzewskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1995, Warszawa, Polska. Pasażerowie przy pociągu na dworcu Warszawa Centralna. Fot. Kacper M. Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. Mężczyźni wywożą ziemię taczkami. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Uczniowie Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przed budynkiem placówki. Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Grudzień 1918, Warszawa, woj. warszawskie, Polska. Załoga warsztatów kolejowych przy pierwszym - po odzyskaniu niepodległości - parowozie, który wyjechał na próbną jazdę z warsztatów głównych na Nowym Bródnie. Na odwrocie napis: "Wypuszczenie pierwszego parowozu po wyzwoleniu w miesiącu grudniu w warsztatach głównych na Nowym Bródnie. Parowóz jedzie na próbną jazdę. Ja stoję na płoszczadce na parowozie w środku między dwoma (podpis nieczytelny). Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA.
1
Poprzednia strona
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej